close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דרכי טיפול בפיגמנטציה

מערכת שורשטז אדר א, תשפד25/02/2024

יצירת שגרת טיפוח מותאמת המתייחסת ספציפית לבעיות פיגמנטציה כרוכה בבחירה מחושבת של מוצרים מתאימים ושגרת טיפוח עקבית

תגיות:
צילום: pexels

חששות מפיגמנטציה, בין אם בצורת כתמים כהים, או גוון עור לא אחיד, מניעים לעתים קרובות אנשים לחפש פתרונות יעילים וממוקדים לטיפול בעור. יצירת שגרת טיפוח מותאמת המתייחסת ספציפית לבעיות פיגמנטציה כרוכה בבחירה מחושבת של מוצרים מתאימים ושגרת טיפוח עקבית. כך, ניתן לטפל מבעוד מועד בבעיה האסתטית ואף לשפר משמעותית מראה עור עם פיגמנטציה.

התכשירים והרכיבים המובילים לטיפול בפיגמנטציה בעור הפנים
בתכשירים אמינים המתמודדים עם בעיות העור המסוימות הללו, קיים שילוב של מרכיבים הידועים ביכולתם לגשת לבעיית שינוי הצבע. דוגמא לכך היא

צילום: pexels
ויטמין C, בו נעשה שימוש נרחב בתכשירים אלו. הוויטמין הזה, שמוכר לנו עוד מילדות, פופולרי במיוחד בשל תכונותיו נוגדות החמצון ויכולתו לעכב את ייצור המלנין. על ידי הפחתת היווצרות עודף פיגמנטים, הוא מסייע בדהיית כתמים כהים ובהבהרת העור. מוצרי ביופור המובילים מציעים מגוון תכשירים המועשרים בויטמין C ומיועדים לטיפול יעיל בפיגמנטציה ובקידום גוון עור אחיד ובריא יותר.

מרכיב רב עוצמה נוסף הוא רטינואידים, נגזרת של ויטמין A. הרטינואידים, הידועים ביכולת "מחזור" התאים שלהם, מאיצים את חידוש העור, משירים תאי עור פיגמנטים ומקדמים את התחדשותם של תאי עור חדשים בגוון אחיד. עם הזמן, זה יכול להוביל להפחתה ניכרת בפיגמנטציה. עם זאת, בשל עוצמתם, רטינואידים עלולים לגרום לרגישות, המחייבת שילוב הדרגתי בשגרת טיפוח העור. כמו כן, מקובל להשתמש בנגזרות ויטמין A תחת מרשם רופא.

ניאצינמיד (מוכר גם בשם ניקוטינמיד), הוא נגזרת של ויטמין B3 וידוע ביתרונותיו המגוונים לבריאות העור והבריאות הכללית, כולל יכולתו לעכב את העברת המלנין בתוך העור, ובכך למזער את הופעתם של הכתמים הכהים. התכונות האנטי דלקתיות שלו מסייעות גם להרגעת העור ולשיפור המרקם הכללי שלו. בנוסף, הוא נוגד חמצון ומגן מנזקי קרינת השמש, מעלה את רמת חומצות השומן בעור ומגן על העור מאיבוד לחות. 

כל מה שצריך לשגרת טיפוח יעילה לטיפול בפיגמנטציה
ישנם מרכיבים נוספים המאפשרים טיפול יעיל וממוקד בפיגמנטציה בעור הפנים, אך מעל הכל – חשוב לדבוק בשגרת טיפוח שתכשירים המכילים מרכיבים אלו הם חלק בלתי נפרד ממנה. שגרת טיפוח כזו מתחילה בניקוי עדין, ולאחר מכן יישום של טיפולים ממוקדים כגון סרומים המכילים ויטמין C, ניאצינמיד או רטינואידים. טיפולים אלו חודרים לעומק העור, וניגשים ישירות לטיפול בפיגמנטציה. קרם לחות וקרם הגנה מהווים את השלבים הסופיים והחשובים של שגרת הטיפוח, ומספקים לחות והגנה מפני פיגמנטציה נוספת הנגרמת מחשיפה ל-UV. 

וכמו שכבר אמרנו, עקביות היא המפתח להשגת תוצאות. חשוב להשתמש במוצרים חדשים בהדרגה ולשלב אותם בנחת בשגרת הטיפוח, כדי לאפשר לעור להתרגל ולבחון תגובות שליליות לרכיבים השונים. כאן באתר  galshemesh.co.il, ניתן למצוע מידע נוסף ולהיחשף למגוון תכשירים איכותיים שישתלבו בקלות בשגרת הטיפוח שלכם. רק לא לשכוח, שילוב שגרת טיפוח מותאמת עם שינויים באורח החיים, כמו תזונה, לחות, שתיית מים מרובה ועוד, יתמכו בשינויים בהם אתם מעוניינים ויתרמו לבריאות העור באופן משמעותי.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה